Dag 1 - Vertrek - Reisverslag uit Åbenrå, Denemarken van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu Dag 1 - Vertrek - Reisverslag uit Åbenrå, Denemarken van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu

Dag 1 - Vertrek

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Pascal

21 Juli 2011 | Denemarken, Åbenrå

Om half 8 zijn we opgestaan. We hebben nog de laatste spullen bijeen gepakt en zijn toen begonnen met de auto in te ruimen. Dat was een hele klus, want we hadden heel veel spullen en overal kwamen nog spulletjes vandaan. Rond 10 uur was de auto ingepakt. Daarna zijn we even wat gaan eten en drinken en zijn de laatste spullen in huis opgeruimd. Rond half 12 vertrokken we van huis. We moesten eerst nog even langs de Action om gasflesjes te halen. Uiteindelijk reden we om 12 uur echt weg. Het was een lange reis, we hebben gelunchd bij de Burger King en 's avonds gegeten bij een soort 'La Place'. Daarna zijn we bij een tankstation gaan vragen of er een camping in de buurt was, want het was al erg laat. De mevrouw van het tankstation vertelde ons dat er 5 kilometer verderop een camping was. Om half 10 kwamen we dan eindelijk op een camping aan in Aabenraa (Denemarken). De receptie was eigenlijk al gesloten, maar de man van de camping heeft ons toch nog een plekje toegewezen. We hebben snel de tenten opgezet en zijn toen meteen gaan slapen.

• 22 Juli 2011 - 21:17

Margaret:

Hoi Vera en Pascal,
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen.
    Geniet van jullie vakantie!

Liefs, Margaret

• 23 Juli 2011 - 10:45

Wouter:

Hey zusje en schoonbroertje!!

Veel plezier op jullie vakantie :).
    Maak er een leuke tijd van samen.

gr
    Wouter