Dag 14: Terug naar Kristianstad - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu Dag 14: Terug naar Kristianstad - Reisverslag uit Kristianstad, Zweden van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu

Dag 14: Terug naar Kristianstad

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Pascal

05 Augustus 2011 | Zweden, Kristianstad

Toen we vandaag wakker werden, was het erg bewolkt. Dit was erg jammer, want we wilden vandaag naar het strand. Uiteindelijk hebben we besloten om dat niet te doen. We hebben snel de tent ingepakt, zodat die tenminste droog was. Daarna zijn we even gaan ontbijten en hebben we de auto weer opnieuw ingeruimd zodat Yvonne's spullen er morgen ook weer bij kunnen. Toen we hier allemaal mee klaar waren, zijn we in de auto gestapt en naar Kristianstad gaan rijden. Onderweg zijn we nog één keertje gestopt om even te lunchen. Rond 3 uur kwamen we in Kristianstad aan. We wilden een camping die wat dichter bij het terrein van de Jamborree lag, maar helaas was deze redelijk duur. Toen hebben we besloten om naar dezelfde camping te gaan als de eerste keer. Toen we hier aankwamen, was het een stuk drukker daar. Er waren voornamelijk scouts. We hebben snel onze tent opgezet en zijn toen even een spelletje gaan doen. Hierna zijn we allebei even onder de douche gestapt en hebben we daarna eten gekookt. Na het eten zijn we naar de MAX (soort McDonalds) gegaan voor een ijsje en voor internet. Zometeen gaan we weer terug naar de camping en lekker slapen!

• 05 Augustus 2011 - 18:30

Margaret:

Snik, zit het er bijna op!

• 05 Augustus 2011 - 20:46

OMA JULIE:

HET ZIT ER INDERDAAD BIJNA OP ,MAAR JULLIE KUNNEN KUNNEN TERUG KIJKEN OP EEN MOOIE VACANTIE.IK HEB OOK GENOTEN ,VAN DE REISVERHALEN. LANG LEVE DE PC.
    GROETJES OMA JULIE.

• 05 Augustus 2011 - 22:12

Jan:

volgens de reis verslagen hebben jullie een super vakantie gehad
    daar ben ik erg blij mee
    veel beleefd het pret park was natuurlijk super
    wat een hoogte die vrije val niets voor mij hoor
    morgen nog even de ma van pascal ophalen
    een fijne en rustige terug reis