Dag 4: Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu Dag 4: Dublin - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu

Dag 4: Dublin

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

03 Augustus 2013 | Ierland, Dublin

Vandaag zijn we om kwart voor 9 opgestaan en hebben rond half 10 ontbeten. Na het ontbijt zijn we op de Luas (tram) gestapt om naar de Dublin Zoo te gaan. In de dierentuin hebben we veel dieren gezien. De aapjes haalden gekke capriolen uit op een touwbrug en we hebben gekeken bij het voeden van de zeeleeuwen. Ook de zeeleeuwen waren erg enthousiast en konden veel trucjes, van pootje geven en zwaaien tot het dicht doen (slaan) van de deur.
Rond 3 uur zijn we vertrokken uit de dierentuin. De planning was om naar het plaatsje Howth te gaan en daar te eten. Howth ligt aan de kust van de Ierse zee en heeft veel tapas- en visrestaurants aan de pier. Helaas verpestte het weer dit plan. We gingen terug naar het centrum van Dublin en we hebben een 4D-filmpje bekeken genaamd: The Haunted Mine. Hierbij zaten we in stoelen die konden bewegen en maakten we een spannende rit door een oude mijn. Aan het einde van de middag keerden we terug naar het hotel, waar we onze tassen voor morgen alvast hebben ingepakt. Alles lijkt te passen! =) 's Avonds zijn we gaan eten bij het Thunderroad café. Hier konden we genieten van lekkere kip en groenten. We maakten vervolgens nog een korte wandeling door Temple Bar waarbij we verschillende straatmuzikanten tegenkwamen en de pubs gezellig druk waren. Onderweg haalden we nog een ijsje bij de Mc Donalds om vervolgens weer terug te gaan naar het hotel waar we lekker gaan slapen.

• 03 Augustus 2013 - 22:41

Margaret:

Zo, klinkt weer als een leuke dag. Jammer van de regen ;p
    Morgenochtend nog even genieten!