Dag 10: Lekker weer - Reisverslag uit Horní Planá, Tsjechische Republiek van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu Dag 10: Lekker weer - Reisverslag uit Horní Planá, Tsjechische Republiek van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu

Dag 10: Lekker weer

Blijf op de hoogte en volg Pascal

23 Juli 2012 | Tsjechische Republiek, Horní Planá

Na een koude nacht dreven we vanochtend om half 9 ons bed al uit.
Het was eerlijk waar niet meer te harden in de tent.
De zon scheen flink en met geen wolkje aan de lucht te zien was het dan ook al erg vroeg lekker warm.
Op de planning hadden we wandelen staan.
Als snel begonnen we ons af te vragen of het daar niet té lekker weer voor zou worden.
Ik hoor je denken "het is ook nooit goed," en ik kan je verzekeren dat wij precies datzelfde dachten.
Allereerst ontbeten we.
Vervolgens zijn we begonnen met al een deel van onze spullen op te ruimen en in de auto te pakken.
Het enige dat ons morgen nog rest zijn onze slaapspullen, de tent en wat kleine dingen voor het ontbijt.
Na ongeveer een half uurtje pakken en sjouwen waren we klaar voor zover dat kon.
We reden vervolgens naar Horní Planá om daar lunch te halen en besloten dat we daarna zouden gaan zwemmen in het meer. Eindelijk!
Met onze zwemkleren al aan genoten we eerst van de lunch, en wachtte daarna braaf even om te gaan zwemmen, dachten we.
We probeerde de tijd te doden met een spelletje Yggdrasil.
Helaas verloren we alweer, en al snel werd één spelletje twee, en twee spelletjes drie.
Voor we het wisten waren we al snel een paar uur verder.
Uiteindelijk is er helemaal niets meer gekomen van zwemmen, wandelen of andere nuttige activiteiten met dit mooie weer.
Jammer, maar ondanks dat was het een gezellige dag.
's Avonds zijn we gaan uiteten in Horní Planá.
Nu zijn we weer terug op de camping waar Pascal het dagverslag verslaat en Vera als een kleuter tegen het tentdoek aan blaast... *diepe zucht*
Zometeen nog tijd voor een spelletje of filmpje en daarna onze laatste nacht hier in Horní Planá.

• 24 Juli 2012 - 20:03

Margaret:

He, van deze had ik geen melding ontvangen, raar! Maar het ziet er ook anders uit. Hebben ze de site geupdate?
    Fijn dat jullie nu toch ook eens lekker weer hadden!