Dag 11: Opweg naar Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu Dag 11: Opweg naar Praag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu

Dag 11: Opweg naar Praag

Blijf op de hoogte en volg Pascal

24 Juli 2012 | Tsjechische Republiek, Praag

Vandaag was het weer net zo warm als gisteren, volgens mij eigenlijk zelfs warmer. Rond half 9 zijn we weer opgestaan, omdat de tent een broeikas was. We wilden graag gaan zwemmen, dus deden we onze zwemkleding aan en liepen richting het meer. Pascal was er als eerste in, het was erg ondiep dus hij moest een heel stuk lopen om kopje onder te kunnen gaan. Daarna ging Vera ook het water in, alleen toen zij met haar voeten in het water stond, vond ze het toch wel erg koud. Ze is dus uiteindelijk niet gegaan.
Na het ontbijt zijn we de rest van de spullen gaan inpakken. Hier waren we rond half 11 mee klaar. We betaalden even bij de receptie, haalden 2 flesjes drinken voor onderweg en we vertrokken richting Praag. Onderweg was het in de auto echt heel warm. Uiteindelijk na 3 uurtjes rijden kwamen we aan bij ons hotel: Hotel Slavia. Toen we onze spullen in de hotelkamer hadden gezet, zijn we naar het winkelcentrum hier in de buurt gelopen. Hier hebben we ruim een uur doorgebracht en ondertussen een ijsje gegeten. Daarna gingen we weer terug naar het hotel. We hebben nog 2 spelletjes Yggdrasil gespeeld en jawel hoor: we hebben eindelijk een keer gewonnen!!
Tegen 18:00 uur zaten we in een restaurant om even wat te eten en daarna nog een ijsje te halen. Nu zijn we weer lekker terug in het hotel. Zometeen gaan we nog even een film kijken, want we hebben wel gezegd in de vorige verslagen dat we dat waarschijnlijk zouden doen, maar het is er nog niet van gekomen, haha. Ook gaan we zo nog even kijken wat we morgen in Praag gaan doen en hoe we daar gaan komen.

• 24 Juli 2012 - 19:59

Margaret:

Hoi, het is dus lekker warm? Nou, hier ook hoor, niet te harden! 27 graden!
    Vera, je gaat toch niet op je moeder lijken he? Koud water :P!
    Veel plezier in Praag!

• 24 Juli 2012 - 20:05

Margaret:

Heb trouwens jullie kaart ontvangen, oma ook!

• 24 Juli 2012 - 21:27

En wij hebben de kaart ook ontvangen. Dank jullie wel. We gaan jullie nog wel zien hoor, want wij gaan pas 3 augustus weg. PS ik zou die bedden een slag draaien. Zoals jij op het bed ligt, staat het leuker.