Dag 4: Aquapark Frymburk - Reisverslag uit Horní Planá, Tsjechische Republiek van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu Dag 4: Aquapark Frymburk - Reisverslag uit Horní Planá, Tsjechische Republiek van Pascal Cremers - WaarBenJij.nu

Dag 4: Aquapark Frymburk

Door: Pascal

Blijf op de hoogte en volg Pascal

17 Juli 2012 | Tsjechische Republiek, Horní Planá

*tsjoektsjoek TUUUUT!* (8uur)
*tsjoektsjoek TUUUUT!* (9uur)
Hm, 9uur in de ochtend.. Het regent, de wind staat hard en ik heb nog geen zin om op te staan.. *draait zich nog eens om*
*tsjoektsjoek TUUUUT!* (10uur)
*tsjoektsjoek TUUUUT!* (11uur)
Het regent nog harder, de wind staat nog altijd hetzelfde en Vera probeert me wakker te maken.. *draait zich nog eens om en probeert vriendin te negeren.*
Bovenstaande wist ik ongeveer 20 minuten vol te houden, daarna ben ik dan toch uiteindelijk maar opgestaan.
We besloten, wegens de baggere weersomstandigheden, naar een zwembad in de buurt te gaan.
Om 13.00uur sprongen we het zwembadwater in Frymburk in.
Dit water was verrassend... koud!
Tsjechen zijn blijkbaar niet zo bekend met het subtropisch zwembadwater dat lekker lauw aanvoelt..
gelukkig was er naast het reguliere bad nog een bubbelbad, dat staat gelukkig in iedere cultuur garant voor lekker warm.
Helaas was dit tevens het hoogtepunt van ons zwembadavontuur.
Er viel eigenlijk geen bal te beleven.
na ongeveer 2 uur wat gebadderd te hebben keerden we terug in de richting van de kleedkamers.
Onderweg kwamen we nog een collega van Vera's moeder tegen: Wilma.
Na een gezellig praatje zijn we ons dan toch maar gaan omkleden en weer richting de camping gegaan.
Eenmaal terug op de camping hebben we een beetje gehangen en wat dingen voor morgen uitgezocht.
Tegen etenstijd zijn we naar Horní Plana gegaan om daar een hapje te eten.
Eenmaal terug scheen tot onze verrassing even het zonnetje en dat nodigde uit voor een spelletje Kubb met onze Nederlandse overburen.
Na 4 potjes zijn we overgestapt op het kaartspelletje Machiavelli.
Ik moest er bij vermelden dat dit door Vera gewonnen is, dus bij deze.
Tegen een uur of 10 zijn we richting de tent verhuisd, waar we dit dagverslag tikten en vervolgens ons nest opzochten.

• 18 Juli 2012 - 19:33

Jan:

jammer dat het weer tegen zit
    volgend week van af zondag wordt het iet beter in ieder geval minder regen
    temp rond de 20 gr
    nog veel plezier daar